Tijd voor wat interactie, wat is voor jullie een rode vlag bij een klant?

Aanbetalingen wordt nog wel eens raar tegen aangekeken in de webwereld. Maar klanten vergeten vaak dat er aan het werk wordt gegaan aan een product specifiek voor hun. Als aan het einde van de rit blijkt dat de klant niet kan of wil betalen. Dan zitten we met een onverkoopbaar product.

Nu zal ik niet voor elke opdracht een aanbetaling vereisen afhankelijk van de klant. Maar een klant die vooraf aangeeft niet aan aanbetalingen te doen is voor mij een redelijke rode vlag.

Zelfs als de klant aangeeft in het verleden negatieve ervaringen gehad te hebben. Dit is vervelend, maar kan nog steeds door allerlij factoren worden veroorzaakt, en zorgt er voor dat ik waakzaam ben.

Dus laat maar weten wat jullie rode vlaggen zijn.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.